Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kép Esős, nyálkás idő. Az utcákon senki, a metrón pár mogorva ember, a fagyoskodó ellenőrök pedig bundás ballonkabátban állnak, és üres arccal bámulják a jegyeket, bérleteket. A főút kivételesen dugómentes, az építkezéseken pedig egy munkás sem dolgozik. Mikor azonban beérünk a Wallis Pest épületébe megváltozik az eddig szürke hangulatunk. Amikor belépünk az ajtón, egy Bmw fogad a 40-es évekből. Tovább menve az új 7-es és a többi lélegzetelállítóan tiszta, szép modell fogad. Rögtön odajön egy inges értékesítő: Segíthetek-e valamit. Mivel leesett az állunk a 7-es limousine láttán, azt gondolhatta hogy vevők vagyunk. érdekes módon nem szomorodott el amikor mondtuk, hogy csak nézelődni vagyunk, de azért hozzátette:-de ha segíthetek akkor nyugodtan szóljanak- mert azért még nem mondott le a vevőiről. Persze ha lett volna nálunk Kép egy 100 millió forinttal terhelt bankkártyánk, azonnal meg is vettük volna valamennyi autójukat, de hát mivel csak pár forint csörömpölt a zsebünkben, le kellet mondani róluk. De viszont alaposan megnéztük, főleg a Miniket. Most két Cooper s (közülük az egyik cabrio) és egy Cooper Clubman volt a bemutatóteremben. A megszokott karosszériás Cooper S-t vettem célba. Mikor beültem, nem is akartam kiszállni, mert annyira rabul ejtett a Mini fantasztikus vonzereje, karaktere, formája, és kényelmessége. Kipróbáltam, hogy hátra hogyan lehet beszállni. Nekem még sikerült, és meglehetősen jól éreztem magam hátul. A csomagtartó nem nagy, de nem olyan nagyon pici, mint ahogy azt sokan írják. Tény hogy nem családi nyaralásokhoz készült, de ha lehajtjuk az üléseket, már nem olyan pici. Sajnos ilyenkor nem sík a raktérpadló, a a háttámlák egy lépcsőt képeznek ilyenkor. Két főnek viszont

Kép kész mennyország a Mini. Sokan állítják, hogy a Mini nem kényelmes a Mini így meg úgy. Ez nem igaz, nagyon is kényelmes. A (szerencsére) analóg kör alakú sebességmérő, már évek óta jellegzetes Mini-s vonás, sőt kis túlzással minden kör alakú. A Mini előző generációjából megtartott billenőkapcsolók különleges érzést adnak, könnyű kezelni őket, no és úgy festenek mint egy helikopterben. 56 ezer forintért rendelhető extra a háromküllős multifunkciós kormánykerék, amelyről vezérelhetjük a kihangosítót, és még további funkciókat is. További érdekes extra az úgynevezett világítás csomag. Ennek semmi gyakorlati haszna nincs, inkább designelem. Ez tartalmazza a lábtérvilágítást elöl, és a megvilágított piperetükröket a napellenzőben. Praktikus, hogy oldalt is van napellenző a vezető oldalán. Mindennek hamar meg lehet tanulni a működését, és minden kis dolog világít. Szinte nem találtam olyan részletet, ami idegesített volna. Gyönyörű, jó minőségű anyagok vesznek körül, semmi sem kelt olcsó hatást. A Kiváló hifi hangszórói az A oszlopban, az ajtókban, és a hátsó üléseknél vannak, összesen 6 hangaszóró. Ez a Hifi a széria, de rendelhető ablakkitörő rendszer is, ennek ára 200 000 ft felett van, és 480 WATT összteljesítménnyel bír. Mindent a hangerő rajongóinak. Körülbelül ennyi amit a Miniről írni lehet álló helyzetben jogsi nélküli gyerekként. Nekem nagyon tetszett, 10 pont a 10 ből álló helyzetben. És még ez nem minden. Nem is hallottam a 175 lovacskát kipréselő 1.6-os turbómotor dorombolását, és nem is mentem vele gyorskört versenypályán. Le a kalappal MINI!

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.