Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kép Magyarországra is megérkezett az új F10-es gyárkódú 5-ös Bmw. Az 523i 13 177 000 Ft-tól kapható, míg a legdrágább változat az 550i 4,4 literes V8-assal 22 990 000 Ft-ot kóstál. Augusztus végén érkezik az 520d Euro 6-os motorral, ez a dízel aggregát lesz az egyetlen négyhengeres a kínálatban. 

Hogy miért lett ilyen drága az 5-ös? A válasz a technikában rejlik. Az új 5-ös nagytestvérétől, a 7-estől örökölte műszaki dolgait. Új az első híd, akár a 7-esen, és ebbe is rendelhetünk négykerékkormányzású rendszert. Ebbe a modellsorozatba is bekerül az Efficent Dynamic fogyasztáscsökketnő rendszer, aminek köszönhetően az összes motor teljesíti a 2012-től kötelező Euro 5-ös károsanyag- kibocsátási normát. A belső tér minden eddigi 5-ös belső terét felülmúlja, bár egy kisebb vagyont el lehet költeni a bőrkárpitra, és a motoros ülésállításra, de ekkor már megközelíti a 7-es komfortját az ülés. Hátra pedig ha unatkoznánk rendelhető szórakoztató rendszer nagyképernyős TFT monitorral, DVD lejátszóval, és internet hozzáféréssel. Akit eddig nem győzőtt meg az 5-ös (bár ilyen ember aligha akad), azt majd meggyőzi a design, ugyanis a Bmw szakított a megosztó, merész formákkal, egy sportosan elegáns autót hoztak létre ami nem csak az emberek felének tetszik, hanem mindenkinek. Az autó nyugalmat, komfortot, és sportosságot mutat egyszerre, és menet közben is ezt az érzést kelti. Suhanhatunk az autópályán úgy mint egy léghajó, vagy állíthatjuk kőkeményre a futóművet, és száguldozhatunk vele egy elhagyott repülőtéren. Persze utóbbit csak akkor, ha egy kicsit erősebb motort választunk, mert az új 5-ös bizony nem csak nőtt, de hízott is, csaknem 200 kg-ot. Ez bizony érződik a menetteljesítményeken, de a motorok olyan fejlettek, hogy a fogyasztás nem ugrik meg hatalmasat tőle. Akinek van rá pénze, érdemes befektetni rá, valóban egy kedvezőbb árú alternatívája a 7-es nek.

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.