Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Bmw X6

2010.03.07

Kép Ma már egyre divatosabb, hogy az autógyárak igyekeznek újat alkotni, így sokszor szokatlan autók születnek. Az egyik ilyen a Bmw X6, amely megjelenésekor mind formatervével, mind hatalmas erejével szinte sokkolta a közönséget. A bajor terepjáró ugyanis kupés megjelenésével egy új kategóriát alapított, az ún. SAC (Sports Activity Coupé) kategóriát. A terepkupé már robosztus megjelenésével is az erőt, a terepezést juttatja eszünkbe. Ez beigazolódik a kocsi műszaki csemegéiben is. Az X6 Olyan luxusautó mint a 7-es, és olyan terepjáró amilyennek egy BMW terepjárónak lennie kell. Rendelhetünk bele teljes szórakoztató rendszert a hátul ülőknek, nagyképernyős navigációt, ablakkitörő hifi berendezést, és mindent, amit csak szeretnénk. Persze a fényűzésnek ára is van, nem is akármilyen. Alapáron az X6-os 3 literes dízelmotorral, összkerékhajtással 17 645 000 forintot kóstál, az X6M pedig kicsivel több mint 43 millió. Míg a legkisebb dízel 3 literes, addig a legnagyobb benzines egy 5 literes V8-as, több mint 400 lóerővel. Az igazi gigász pedig az X6M, 5 literes, duplaturbós V8-as benzinmotorral, és 555 lóerővel. Ez a verzió erősebb az egyik legerősebb Porchénél is hiszen a Porsche Cayenne Turbo S "csak" 550 lóerős. Az X6 vérbeli terepjáró, hiszen nem csak erős, de magas is. Az autó 212 mm-es szabad hasmagassággal rendelkezik, ennél ugyan az X5 magasabb (222mm), de ennek nagyobb a hátsó terepszöge. Az X6-os első terepszöge 25,1°, míg a hátsó terepszög 25,5°.

 

Pozitívumok:

- Hatalmas erő

- Óriási helykínálat

- Vérbeli terepjáró

- Nagy kényelem

- Presztízs

 

Negatívumok:

- Magas alapár

- Drága extrák

- Megosztó forma

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.