Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kép Az Efficent Dynamic (hatékony dinamika) eddig is rendkívül sikeres volt, tartalmazta a Start & Stop funkciót, és továbbá olyan dolgokat (pl.: módosított váltóáttételek a sportosság és a takarékosság jegyében), amikkel minél kedvezőbb fogyasztást érhetünk el amellett, hogy közben nem kell lemondanunk a teljesítményről, és a fantasztikus vezetési élményről. A Bmw még tovább ment, ugyanis egy teljesen elektromos autót készített az 1-es Bmw-ből. És nem holmi lassú autót, hanem igazi Bmw-t. Mindenki tudja mit jelent a Bmw-s vezethetőség fogalma, nem is kell ecsetelni ezt a témát. A 170 lóerővel és 250 Nm forgatónyomatékkal rendelkező elektromos motort a hátsó tengely fölé helyezték, az üzemanyagtartály helyén, és még további helyeken pedig a Lítium-ion akkuk kaptak helyet. A modell sorozatgyártásra érett technikája az egyik legfejlettebb az elektromos autók között. A Bmw 1 Active-E Concept a Detroiti autószalonon mutatkozott be a közönségnek, ahol a többi elektromos autóval együtt (pl.: Audi E-tron) nagy sikert aratott. 

 

 

Kép Szintén elektromos autó a Mini elektromos autója a Mini - E, ami méltó arra, hogy joggal viselje a szárnyas logót. Érdekes módon erősebb mint a fent említett Bmw, igaz, itt jóval nagyobbak az akkumulátorok, ugyanis az egész hátsó ülést (pontosabban a helyét) elfoglalják. A Mini elektromos motorja 201 lóerőt teljesít, és 220 Nm a nyomatéka, vagyis csak 20 Nm-rel kevesebb a nyomaték, mint a Mini Cooper S-ben.  Ez is elsőkerék - hajtású, és 8,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. A végsebessége 152 km/h. A Brit miniszterelnök is kapott egyet, és további negyvenet tesztelhetnek civilek.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.